woensdag 8 mei 2013

Review Bornprettystore Feather necklace & Camera ring

Goedemorgen!


Ik heb laatst weer een pakketje gekregen van Bornprettystore. Daarin zat een Feather Necklace en een Camera Ring.
De camera ring vind ik echt gewoon te leuk. Ik kon het niet laten om deze te bestellen. Je kunt hem bestellen in het zilver, of in het koper. Ik vind persoonlijk de koperen versie veel mooier dan de zilveren, maar dat verschilt per persoon en per smaak.

Zoals je ziet, kun je het gedeelte wat om je vinger zit, verstellen. Zo past hij bij iedereen. Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien, maar de ring verkleurt daar wel een beetje. Maar daar stoor ik me persoonlijk niet aan, aangezien niemand het ziet als je de ring om hebt.

Zo krijg je een indruk van hoe groot de ring uitvalt als je hem om je vinger hebt. Zoals je ziet is het geen hele grote ring.

De ring kun je hier vinden en kost $1,76/€1,34.

Ik kwam op de site deze vintage feather ketting tegen en ik vond hem er echt schattig uit zien. Ik hou zelf heel erg van vintage dus deze ketting sprak mij uiteraard aan.

Ik moet toegeven, de veren lijken niet honderd procent realistisch, maar dat vind ik persoonlijk niet erg.

Hier zie je dat het glas/plastic achtig iets, omhoog gaat. Dit vind ik wel iets leuks hebben. De ketting valt bij mij tot op mijn borst.

De ketting kun je hier vinden en kost $3,32/€2,53.

Wat vinden jullie van deze producten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten