maandag 29 augustus 2011

Review: Palmolive Naturels Douche Melk Gevoelig huid.

Hoihoi!
Deze douche melk had ik laatst gekocht. Er was, dacht ik, ergens een actie van 1 + 1 gratis. En ik had deze douche melk al een keer eerder gehad en toen was ik er ook tevreden over, dus ik dacht: Waarom niet weer een keertje?

Deze Palmolive Naturels douche melk is voor de gevoelige huid, met amandel en hydraterende melk.
Ik zal hier even neer zetten wat er achterop staat:
Ontdek een heerlijke douche ervaring. Palmolive Douche Melk voor de Gevoelige Huid is verrijkt met amandel-extract en hydraterende* melk. De fluweelachtige formule streelt je gevoelige huid. Je huid voelt gehydrateerd* en zacht aan. Dermatologisch getest.
*hydratie van de bovenste huidlagen.
Deze douche melk schuimt een beetje. Niet te veel en niet te weinig. Hij ruikt heerlijk als je je er mee wast. Je hebt eigenlijk maar een beetje nodig. Daaraan heb je al genoeg. Maar als je je af hebt gedroogd, gaat de geur van je lichaam. Dat vind ik wel jammer. Ik vind het altijd heerlijk als de geur aan je lichaam blijft hangen. Tenminste, als het een lekker geurtje is. 

Mijn conclusie: schuimt precies genoeg, niet veel nodig, de heerlijke geur gaat weg als je je afdroogt.

Doegh!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen