zaterdag 14 september 2013

Wishlist Nelly Herfst/Winter Editie

Ik struin heel vaak online webshops af. Zo ook Nelly.com. Ik was laatst de site aan het doorzoeken en vond het wel een leuk idee om een artikel te maken met daarin een wishlist. Kijken jullie mee naar mijn wishlist?

 
Dit is de Storm Fur Collar Pu Biker van River Island. Hij kost € 69,95. Ik vind hem erg leuk. Hij heeft een stoere uitstraling en komt tot je heupen.
 
 
Dit is de Melo Mavis Jacket van M by M. Hij kost €149,95. Deze is iets duurder dan de vorige, maar hij blijft hartstikke leuk. Hij doet me denken aan zo'n baseball vest. Deze jas is ook iets langer dan de vorige.
 

 
Dit is de Tight JLT Black van Cheap Monday. Hij kost €69,95. Hij kost evenduur als de eerste jas die je zag. Deze broek sluit goed aan op je benen. Ik vind het 'destroyed' effect erg leuk staan.
 
 
 
Dit is de Pippa Jumpsuit van Only. Hij kost €34,95. Ik heb altijd een jumpsuit willen hebben. Tot op heden heb ik er nog geen. Ik begin nu toch te twijfelen om er eentje te gaan kopen!
 
 
Dit is de Mutzi LS Top van Ichi. Hij kost €29,95. Lange truien vind ik zo leuk he! Vooral als ze iets te groot zijn, zodat je ze ook als 'jurkje' kan dragen. Love it!
 
 
Dit is de Tulla Rollneck Pullover van Only. Hij kost €24,95. Zelfde verhaal als hierboven, hihi!
 
 
Dit zijn de All Star Collar Studs Hi  van Converse.  Ze kosten €169,95. Ik hou van Converse! En dan hebben deze ook nog geweldige studs! I'm in love, I guess.
 
Dit zijn de Leea van Nly Shoes. Ze kosten €74,95. I love heels! Het is een mooie bruine kleur. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten