maandag 24 september 2012

Trind Caring Colors Najaar Review

Ik heb een lakje opgestuurd gekregen van Trind Caring Colors Najaar waar ik laatst over schreef (klik hier). 

Ik heb het blauwe lakje genaamd CC 152 petrol blue gekregen. 
Aan de onderkant staat alleen het nummer weergegeven, zonder de naam erbij. Ik vind het erg handig dat het nummer er staat aangegeven, niet ieder merk doet dit.

Zoals je ziet is de dop langer dan je gewend bent. Hij is ook doorzichtig. Ik vind hem erg fijn lakken dankzij de lange dop. Ik had slechter verwacht. Normaal heb ik toch liever korte doppen, maar deze werkt erg fijn en ligt goed in de hand. 

Op allebei de foto's hierboven draag ik 1 laagje. Kun je het geloven? Hij dekt perféct na 1 laagje aanbrengen. Verder droogt hij ook snel. De kleur staat erg mooi en vooral nu het herfst  is. 

Van deze limited edition serie heb je nog 3 andere kleuren, die kun je hier bekijken. De flesjes hebben een inhoud van 9 ml en kosten € 9,95 per stuk. De producten van Trind zijn verkrijgbaar bij de meeste winkels van de grote ketens: Douglas, DA, D.I.O. Drogisterij en ETOS. Voor de dichtstbijzijnde verkooppunten, zie www.trind.com. Ze zijn nu al verkrijgbaar als het goed is. 

Bedankt voor het lezen! Wat vind jij van het lakje?

6 opmerkingen: