dinsdag 24 juli 2012

Shoplog #2

Ik heb gisteren weer een paar spulletjes geshopt. 


Een overzichtje.


Een shampoo van andrelon, zomer blond. Alhoewel ik al heel mijn leven blond haar heb, heb ik deze shampoo nog nooit geprobeerd. Daar wil ik verandering in brengen, dus vandaar.  Bij de kruidvat kost deze rond de €2,49.


Een foundation kwast van de hema. Nu draag ik niet vaak foundation, ik draag het alleen als ik veel rode plekjes & onzuiverheden heb, wat ik gelukkig niet vaak heb. Ik draag het dus niet vaak (lees: bijna nooit, waar ik eigenlijk wel blij mee ben) maar ik wilde een goede foundation kwast aanschaffen voor als ik het opdoe en toen ik de review zag op veracamilla.nl wist ik dat ik deze wilde hebben. Hij kost €3 bij de hema.



En dan als laatste een witte legging. Ik zocht nog een witte legging, en die heb ik nu gevonden. Ik kocht hem in een boetiekje voor €3,00.



Hebben jullie laatst nog iets gekocht?

2 opmerkingen: