maandag 30 juli 2012

Hegron Reiningstonic

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Deze keer over de reiningstonic van Hegron.


De verpakking is lekker simpel. Je ziet welke kleur het vloeistof heeft en je ziet heel goed hoe vol hij nog is. Het is 100% alcoholvrij.


Op de achterkant staat:
Hegron reinigingstonic verwijdert make-up resten en onzuiverheden op zeer milde wijze zonder de huid uit te drogen. Hegron reiningstonic is verrijkt met Pro vitamine B5 bekend om zijn huidverzorgende en beschermende eigenschappen en speciaal ontwikkeld voor ieder huidtype. Breng de tonic aan op een watje en reinig uw gezicht en hals.

Hij doet zijn werk goed. Ik gebruik hem het liefste na mijn reiningsmelk om make-up weg te halen. Hij haalt de resten goed weg en neemt een deel van mijn onzuiverheden weg. Helaas haalt hij niet al mijn onzuiverheden weg, maar wel een deel en dat vind ik al best fijn. 
Hij voelt lekker fris aan op je gezicht en je huid komt 'tot rust'. 

Hij ruikt lekker fris en best lekker. Ken je dat geurtje als je een kapsalon binnenstapt? Daar neigt het geurtje een beetje naar. Natuurlijk klinkt dit raar, maar ik vind het echt daar naar neigen. Ik vind het erg lekker ruiken.

Hij kost rond de €2,03 voor 250 ml wat ik totaal niet duur vind. Hij doet zijn werk goed en is zijn geld waard. 

5 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Waar is hergon te koop?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij is o.a. hier online verkrijgbaar: http://www.drogisterij.nl/Gezicht-Reiniging-Lotion-&-milk-Normale-huid/c145_159_180_183/p8383/Hegron-Reinigingstonic-250-ML/product_info.html en ik weet niet of je de winkel Timco kent, maar ik dacht dat ze die daar ook hebben.

      Verwijderen
  2. Ziet er fijn uit! Zelf gebruikte mijn moeder dit merk ook altijd! :)

    BeantwoordenVerwijderen