donderdag 19 juli 2012

Bornprettystore nailstickers & owl ring

Hii!

Pas geleden heb ik weer 2 leuke spullen van Bornprettystore mogen ontvangen. Ik heb ze weer uitgeprobeerd en hier is dan mijn review.



Ik kreeg een uilenring en een 12 pcs nail stickers vel.

Ik begin met de ring.


Zoals je ziet, is het een uilenring. Op de site staat vermeld dat ze deze ook nog in het zilver hebben. Hij geeft niet af, wat sommige ringen wel doen. Dit vind ik een enorm pluspunt.




Hij is lekker smal en het ziet er super schattig uit, vind je niet? Hij is zelfs niet eens zo duur. Hij is namelijk $2,14 wat ongeveer €1,74 is. Super cheap, toch? Je kunt hem hier vinden.


Dan de stickers. Ik plaats nu alle designs die erop zitten. Je ziet dus 12 verschillende designs.








Het zijn stuk voor stuk leuke stickers. Er zitten ook wat dingen tussen die je ook in de winter kunt gebruiken. Dit vel kun je dus voor het hele jaar gebruiken, in principe. Handig toch? 


Het aanbrengen is eigenlijk heel simpel. Eerst lak je je nagels met basecoat. Laat dat goed drogen en breng een gewenste kleur aan. De kleur maakt niet uit, je kunt elke kleur gebruiken. Breng hier 1 of 2 lagen van aan, ligt eraan of hij goed dekt en wat je zelf het fijnste vindt. Laat dit ook goed drogen. Kies daarna een sticker uit en plak het op de gewenste plek. Daarna breng je 2 lagen topcoat aan, zodat ie zeker blijft zitten. En klaar ben je! Ziet er leuk uit, toch?  Deze stickers zijn ook niet duur. Je kunt ze hier vinden. Ze zijn namelijk $5,02 wat ongeveer €4,09. 


Op Bornprettystore heb je nooit verzendkosten. Het is allemaal gratis verzending. 


En als je de code JOYW21 invoert bij de kassa, krijg je maar liefst 5% korting! Super leuk toch?


Ga jij iets bestellen? Als je iets bestelt, vergeet dan niet de kortingscode in te voeren!

7 opmerkingen:

  1. Die ring is echt leuk! En die stickertjes, aaah cute. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes en fijn dat je geen verzendkosten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke bestelling, vooral de uilenring vind ik leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, leuke blog! En leuke reviews. Ik ben net begonnen met mijn blog, miss vind je hem leuk? http://everythingisinfinite.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen