woensdag 27 juni 2012

Truly Yours: Juni

Goedemorgen!
Ik heb begin deze week de Truly Yours box binnengekregen voor de maand juni.
Het kwam in een kartonnen doosje waar een mooi blauwig doosje met een strik eromheen in zat.


Als je het doosje openmaakt, zie je een kaartje met een bericht. Op de achterkant van die kaart staat wat er allemaal in zit, de informatie daarover en de fullsize prijzen. Deze informatie zal ik ook vermelden in deze blogpost. Verder wil ik even zeggen dat ik nog een review over de producten maak. Ik schrijf in deze blogpost alleen maar wat er allemaal in zit en de informatie daarvan.
Een overzichtje.
Ik ga beginnen met de mascara.

Deze mascara heeft de naam Planter's Perfect Eyes Mascara Allungante.
Geeft je ogen oomph!: een soepele mascara die verlengt en verdikt, met als steringrediënt -tromgeroffel- aloë vera. Een juweeltje van het Italiaanse natuurcosmeticamerk Planter's. Deze kost fullsize €15,90.
Verder met de parfum.
Dit is een extraatje van Truly Yours. Het is een sample van het bloemige Sheer Beauty van Calvin Klein.Model of the moment Daphne Groeneveld is het gezicht van deze geur. Deze kost fullsize €39,50 voor 30 ml.

Dan komt de zoutspray.

De naam van deze zoutspray is Toni & Guy Sea Salt Texturising Spray.
Life is a beach, en je wilt het haar dat daarbij hoort: sexy en nonchalant, met een coole, beetje stugge textuur, alsof je zo van het strand komt. Zomers rock-'n-roll. Deze spray doet het voor je, zonder de zandkorrels. Deze kost fullsize €12,99 voor 200 ml.
Ik ga verder met de lippenbalsem.
Deze heeft de naam Roc Soleil Protexion + Zonnestick lippen SPF 30.
Een veeg dagcrème met een SPF? Niet genoeg. Bescherm lippen met deze superstick van RoC, met een krachtig filter tegen uv-A- en uv-B-straling. Noodzakelijk zomerproduct, dachten wij zo. Deze kost fullsize €7,95 voor 3 gr.
Nu komt de shampoo.
Deze shampoo heeft de naam Organix Cherry Blossom Ginseng Shampoo.
Futloos haar knapt zienderogen op van een beetje Organix-TLC. Deze fosfaatvrije, biologische shampoo met zijdezachte, voedende rijstemelk, zoet geurig kersenbloemenextract en stimulerende ginsengwortel does it all. Deze kost fullsize €9,95 voor 385 ml.
Dan als laatste de conditioner.
Deze heeft de naam Organix Cherry Blossom Ginseng Conditioner.
En voor de broodnodige nazorg: een vurrukkelluk ruikende conditioner met kersenbloemenextract die je haar nog extra hydrateert en laat glanzen. Deze kost fullsize €9,95 voor 385 ml.
Dit zit er allemaal in voor de maand juni. Ik ga de producten allemaal testen en jullie krijgen hier nog een review over te lezen.

2 opmerkingen: