dinsdag 1 mei 2012

Review: Uil-ketting Bornprettystore

Hi girls!

Ik heb een hele mooie ketting mogen ontvangen van Bornprettystore.


Het is een hele mooie bronzen uil-ketting. Deze ketting wilde ik al heel lang in mijn bezit hebben en nu heb ik hem eindelijk! :)
Sorry, deze foto is nogal onduidelijk!
Hij heeft een best lange ketting. Hij komt ongeveer tot op je borsten. Dit vind ik zelf best fijn, ik kan er niet tegen als een ketting dicht tegen je nek zit. 


Hij kan (bij mij tenminste) niet gauw kapot. Hij is ook niet irritant of iets dergelijks, wat bij sommige lange kettingen wel zo is. 

Kortom, ik ben er dik tevreden over en zal hem vaak gaan dragen!

Je kunt hem hier vinden: Uil-ketting. Hij is $2,83 wat ongeveer € 2,14 is. Super goedkoop dus! Je kunt ook nog 5% korting krijgen als je deze code invoert bij het betalen: JOYCEW21.

3 opmerkingen: