donderdag 17 mei 2012

2B Verrassingsbox

Als eerste: Sorry dat ik dit zo laat review. En alvast sorry voor de lange review!
Ik heb een hele tijd geleden een verrassingsbox van 2B gekregen. Het kwam in een hele mooie handige doos. De spulletjes zaten handig in de doos, zodat je meteen kon zien wat er allemaal in zat.Sorry als de kleine afbeeldingen onduidelijk zijn, als je op ze klikt zie je ze groot en wel duidelijk.




Ik begin met de foundation. Namelijk: Mousse foundation #Sable 02.
Het is een mooie compacte verpakking, die je ook handig in je tas kunt doen. 
Zoals je ziet, zit het 'bakje' goed vol. Het heeft een geurtje wat ik niet kan thuisbrengen. Maar het is niet heel erg aanwezig.

Het is een hele fijne textuur en smeert heel erg fijn. Niet te dik, niet te dun. Helaas is deze te donker voor mijn lichte huid. Er is nog een lichtere, dus misschien moet ik die eens proberen.

Deze kost € 4,99

Dan ga ik verder met 
Terra #03.
Het heeft een hele mooie simpele verpakking. Je ziet meteen welke kleur het is, dus dat is fijn. Deze zou ik principe ook in je tas passen. Deze heeft ook weer een licht luchtje wat ik niet thuis kan brengen. Ook deze is niet storend.
Zoals je ziet, is deze ook weer te donker voor mij. Er zitten hele kleine glittertjes in die voor een mooie highlight zorgen.

Deze kost € 6,95

Verder met Blush #01.


Deze heeft ook weer een kleine simpele verpakking. Het heeft ook weer een fijne textuur. Deze heeft hetzelfde luchtje als de Terra, die ik hierboven heb beschreven.

Het is een mooie zomerkleurtje en past goed bij mijn lichte huidskleur.

Deze kost € 4,99

Ik ga verder met de Eyeshadow 4u #01 Bruin/kaki
Ook dit weer is een simpele verpakking waar je de kleuren meteen ziet. Deze heeft een beetje zo'n zeepgeurtje. Dit vind ik zelf niet erg storend. Ook weer een fijne textuur. Mooie  kleurtjes ook.

Het smeert fijn uit en ook niet te dik of te dun. Hij laat geen 'korreltjes' achter wat sommige oogschaduws wel doen.

Deze kost € 6,95

Dan komt de Eyeliner waterproof #01 Black
Dit is ook weer een leuke simpele verpakking, die meteen opvalt door het blauwe. Het is een fijne eyeliner die écht blijft zitten. Zelfs na 2x mijn handen grondig wassen bleef het perfect zitten. Als je de stick aan het zwarte gedeelte vasthoudt, kun je draaien met het blauwe zodat er wat uitkomt. Dit vind ik echt super handig! Zo blijft de punt 'beschermd' in het hoesje.

Hij kleurt mooi zwart en goed in. Ook weer een fijne textuur. 

Deze kost € 4,25

Dan komt de Mascara Black Edition #A12 XXXL
Ik vind het een mooie zwarte verpakking. Het is simpel, maar toch mooi. Het heeft een beetje zo'n standaard mascara-luchtje. Het borsteltje is ook héél erg fijn. De dop is best groot en ligt daarom fijn in de hand.

Zo ziet hij er dus uit als hij op je wimpers zit. Oh, op deze foto lijkt mijn oog groen-achtig, maar ik heb lichtblauw met grijze ogen, hihi :). Je krijgt niet een spinnenpoot effect, maar je moet wel uitkijken dat je er niet te veel op smeert, want dan krijg je het juist wel.

Deze kost € 5,45

En dan de een-na-laatste uit de box: Lipstick: #16 Fuchsia Crush
Het is een mooie verpakking. Ze hebben de kleur van de lipstick laten terugkomen in de verpakking. Het heeft een lekker geurtje wat ik niet kan thuisbrengen. Het is niet erg aanwezig, maar toch vind ik het (persoonlijk) een lekker geurtje. Het is ook een heerlijk vrolijk zomerkleurtje!


Het is een fijne textuur. Het smeert heel fijn uit, en laat goed de kleur achter.

Deze kost € 4,99

En dan als laatste: Mega Colours Nailpolish #76 Rouge Passion.
Het is een handige kleine verpakking.  Hij smeert fijn uit.


Het mooiste is nog: hij lakt in 1 laagje al dekkend! Super fijn! Het is een mooi rood lakje voor in de zomer.

Deze kost € 2,99

Je kunt 2B vinden op facebook en op hun eigen site.

2 opmerkingen: