vrijdag 9 maart 2012

Review: 8x4 nieuwe lifestyle-deodorant

Een tijdje terug hebben jullie een persbericht kunnen lezen over de 4 nieuwe 8x4 lifestyle-deodorants. De lijn bestaat uit 2 vrouwengeuren en 2 mannengeuren. Ik heb de 2 vrouwengeuren getest.

Het gaat om de geur Beauty en de geur Glam up.

Ik zal even zeggen wat er op de achterkant van de flesjes staat.

Beauty:
Beautylicious!
8x4 Beauty, met haar vrouwelijke vanille geur, laat jouw schoonheid nog meer schitteren. 8x4 combineert individuele geuren met betrouwbare deodorantbescherming - de hele dag lang.
- Non-stop fresh effect.
- Laat geen restproduct achter.
- Huidverdraagzaamheid dermatologisch aangetoond.


Glam-Up
100% Glamour!
Met Glam Up, de glamourgeur van 8x4, voel jij je op ieder gewenst moment een beroemdheid. 8x4 combineert individuele geuren met betrouwbare deodorantbescherming - de hele dag lang.

- Non-stop fresh effect.
- Laat geen restproduct achter.
- Huidverdraagzaamheid dermatologisch aangetoond.



Ik vind deze deodorants echt heel erg fijn. Ze ruiken erg lekker. De verpakking ziet er ook geweldig uit!
Ik vind ze lekker vrouwelijk en toch stoer.

Ik zou ze zeker aanraden! Je blijft ze zowat de hele dag ruiken. En het ruikt ook nog eens lekker.

Ze kosten in de drogisterijen €2,99


1 opmerking: