dinsdag 15 november 2011

Review: BornPrettyStore Chrystal Pink Bowknot Shape Stickers

Hoihoi!

Ik had weer een pakketje binnen van bornprettystore.  
Daarin zat een zakje met 100 stuks van Chrystal Pink Bowknot Shape Stickers. Ik kreeg er ook een kleine sleutelhanger bij met een lampje erbij.
Je lakt eerst je ondergrond een leuke kleur die bij het roze past. Ik had deze keer gekozen voor de Essence Natvent Urista #04 Chirp Chirp!, een grijs-achtige kleur. Op de foto hieronder lijkt ie misschien groen, maar hij is grijs.
Daarna heb ik een laag topcoat aangebracht en daarop meteen een strikje erop 'geplakt'. Ik heb de laag topcoat laten drogen, en daarna nog een paar lagen erover heen om zeker te zijn dat het strikje er niet af valt.
Je kunt gewoon alles doen met je handen. Ze vallen er niet af, ze blijven gerust een week, misschien wel meer, zitten. Dat is echt fijn. Het ziet er ook leuk uit. Je kunt ze eventueel, als ze eraf zijn, weer hergebruiken.


De prijzen op bornprettystore zijn helemaal niet duur.

Als je deze koopt, kun je 5% korting krijgen met deze code: BPS5

Fijne avond nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten