dinsdag 25 oktober 2011

Review: Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Anti-Klit spray.

Dit product kreeg ik ooit binnen.  Ik kreeg hem zomaar binnen, waar ik op zich heel blij mee was.


De dagen erna heb ik hem uitgeprobeerd. Dat ga ik jullie nu vertellen.

Zal even zeggen wat er op de achterkant staat:
Gliss Kur Total Repair 19
De repair formule bevat 19 actieve ingrediënten.
- Directe doorkambaarheid
- Beschermt tegen haarbreuk
- Voelbaar soepel en glanzend haar


Gebruik: schudden voor gebruik!
Na iedere wasbeurt in handdoekdroog haar spuiten, of op droog haar. Niet uitspoelen! Niet in de ogen spuiten! Tegen vorst en direct zonlicht beschermen. Bij voorkeur rechtop houden.


Ik heb het product een paar keer geprobeerd op droog haar en een paar keer op handdoekdroog haar. 
Als ik het product spuit op handdoekdroog haar, droogt het best snel. Als mijn haren droog zijn, voelen ze vettig aan, maar mijn haar zit er niet vettig uit. Hetzelfde gebeurt op droog haar.

's Morgens als ik op sta, is mijn haar zichtbaar vettig. Het is niet echt een fijn product. Het haalt ook niet alle klitten uit mijn haar, waar ik echt last van heb.
Het ruikt daarintegen wel erg lekker.

Ik zou het niet echt aanraden. Hij werkt niet zoals het belooft.

Fijne avond nog!

1 opmerking:

  1. Hoi! Leuke blog! Dit artikel vind ik ook heel goed, ik gebruik het tegenwoordig bijna iedere dag.

    BeantwoordenVerwijderen