vrijdag 23 september 2011

Review: ProSet Haarspray 3x

Hoihoi!
Vorige week vrijdag kreeg ik een pakketje binnen van ProSet. Daarin zaten 3 verschillende proefverpakkingen. 

De producten die je ziet zijn:
v.l.n.r:
ProSet Stormy Weather
ProSet Crystal shine
ProSet Volume lift


Ik ga eerst de ProSet Stormy Weather bespreken.

De verpakking ziet er leuk en simpel uit. Niet te veel gedoe. Lekker gewoon en simpel.

Ik zal hier even neerzetten wat er achterop staat:
Met ProSet Stormy Weather Hairspray blijft je haar in model, door weer en wind.
MEGA sterke formulering voor langdurige en soepele versteviging tot wel 24 uur.
Met 'Crystal Shine System' voor een fijne en gelijkmatige verdeling van glans over het haar.
- Extra ProVitamine B5 voor gezond glanzend haar, schitterend als kristal.
- Microverstuiver voor een fijne verneveling en gelijkmatige verdeling.
Plakt niet, is makkelijk uitkambaar en laat geen resten achter.

Hij ruikt heel lekker en sprayt heel fijn. Je hebt maar een beetje nodig voor je hele haar. Het blijft wel lang goed zitten, maar niet echt 24 uur lang. Ik zou hem wel aanraden.


Dan de ProSet Crystal Shine.
De verpakking is ook hier weer leuk en simpel. Niet te veel frutsels, maar gewoon lekker simpel.

Ik zal hier even neerzetten wat er achterop staat.


Met 'Crystal Shine System' voor een fijne en gelijkmatige verdeling van glans over het haar.
- Extra ProVitamine B5 voor gezond glanzend haar, schitterend als kristal.
- Microverstuiver voor een fijne verneveling en gelijkmatige verdeling.
ProVitamine B5 verzorgt het haar  en helpt beschermen tegen uitdrogen.
Ultra sterke formule voor langdurige versteviging tot wel 24 uur.
Plakt niet, is makkelijk uitkambaar en laat geen resten achter.

Deze ruikt heel anders maar toch ook weer lekker. Deze geur is een lichtere geur van de dezelfde geur als de groene die hierna komt. Deze spuit ook weer heel fijn. Deze brengt extra glans op mijn haar. Ik zou ook deze weer aanraden.


En als laatste de ProSet Volume lift
Mijn mening over de verpakking is hier weer hetzelfde. Het zijn alledrie heel leuke flesjes.

Ik zal hier ook weer even neerzetten wat er achterop staat:
'ProSet Volume Lift Hairspray' geeft langdurig volume, zonder het haar te verzwaren.
De formule zorgt voor maximaal Volume Lift-up effect vanaf de haaraanzet.
Met een heerlijk fris en energiek parfum bestaande uit onder meer rozemarijn, lavendel en cederhout.
Met extra Provitamine B5 voor gezond glanzend haar. Het verzorgt het haar en helpt het beschermen tegen uitdrogen.
Ultra Sterke formulering voor langdurige en soepele versteviging tot wel 24 uur.
Plakt niet, is makkelijke uitkambaar en laat geen resten achter.

Ik vind deze toch wel het lekkerste ruiken. En net zoals die andere 2 spuit deze fijn. Ik zou deze ook weer aanraden.


Over welk product zou jij wel eens een review willen zien? Laat het me weten, en misschien review ik de volgende keer wel jouw product!

1 opmerking: