zondag 18 september 2011

Review: Pakketje van donderdag

Ik had donderdag een pakketje binnengekregen met wat producten.  Die producten heb ik uitgeprobeerd en die ga ik hier bespreken.
De producten die je ziet zijn:
Miss Sporty Studio Lash Instant volume mascara #001 Black
Miss Sporty Ohh! Tan So Fine Bronzin Powder #001 Sun Kissed
New York Color Metro Quartet Eye Shadow #817A South Street Seaport
New York Color Kohl Brow/Eyeliner Pencil  #921 Jet Black


Ik ga eerst de mascara, oftewel, de Miss Sporty Studio Lash Instant volume mascara #001 Black bespreken.

De verpakking is lekker vrolijk en meisjesachtig. Niet te veel friemels en frutsels erop. Het is gewoon een mooie en strakke uiterlijk.


Ik zal hier even neer zetten wat erop staat:
Ultimate lash volumizing and sculpting mascara with precise applicator. Brings body to your lashes - from instant volume to a dramatic eye look. Lashes are super thick yet perfectly separated and ultimately lifted. Zero clumps. Smudge proof. Ophthalmologically tested.
Het kwastje smeert echt heel fijn. Hij laat, zoals beloofd, geen klonten en vlekken achter. Als je 's avond je make-up eraf haalt, gaat de mascara gemakkelijk mee met het reiningsmiddeltje. Hij laat ook geen restjes achter. Alleen wel jammer dat ik nergens kan vinden of hij waterproof is. Ik heb verder geen negatieve reactie over deze mascara. 
Ik zou hem zeker aanraden. Hij werkt, nogmaals, heel erg fijn. Ik ben dik tevreden over deze mascara.



Dan de Miss Sporty Ohh! Tan So Fine Bronzin Powder #001 Sun Kissed. 
De verpakking is heel erg simpel. Je ziet meteen wat er in het bakje zit. 


Ik zal hier even neer zetten wat er achterop staat:
Radiant and sun kissed glow all year round. A believable back from-the-beach tan tone instantly without harmful sun effects. Silky soft skin all day long that does not dry out. Oil-absorbing. Fragrance free.
Hij bevat inderdaad geen parfum. Hij ruikt gewoon zoals oogschaduw ruikt. Mijn huid voelt zacht aan en droogt ook niet uit. 
Links zie je de lichte kleur en rechts de donkere. Zoals je ziet is de donkere kleur voor mijn lichte huid veel te donker. De donkere kleur zou ik alleen gebruiken als je van jezelf al wat bruin bent. Maar de lichte kleur kan net. Het smeert heel fijn uit. Ik heb hier verder ook geen negatieve reactie op. Ook hier ben ik wel tevreden mee, alleen jammer van die donkere kleur.


De New York Color Metro Quartet Eye Shadow #817A South Street Seaport zit in een klein handig bakje met een kwastje erin. Hij past handig in je tas.
Ik zal hier even neer zetten wat er achterop staat:
Sweep the lighter shade onto your lid. Blend the medium shade into your crease. Apply the lightest shape to your browbone and the inner corner of your eye. Blend the darkest shade into the outer corner and along lower lash line.

De kleurtjes zijn echt mooi. Het smeert fijn en blijft de hele dag zitten. Er zit ook een plastic velletje in waar op staat wat het is. Dat is wel fijn.
Hierboven zie je de swatches. Van links naar rechts: crease, all over lid,  contour, highlight.
Ik ben wel tevreden over dit product. Ik ga het zeker vaak gebruiken. Hier ook weer geen negatieve reacties.


En als laatste de New York Color Kohl Brow/Eyeliner Pencil  #921 Jet Black.
De verpakking is hier ook weer simpel en strak. Het potlood heeft een langere formaat dan een potlood. 
Het is een mooie zwarte kleur. Het potlood is heel goed gepigmenteerd en voelt ook zacht en creamy aan. Je hoeft niet eens hard te drukken om een mooie lijn te krijgen. Vervagen gaat verder ook gewoon prima. Zowel op het ooglid als op de waterlijn blijft het lijntje goed zitten. Ik kan nergens vinden of het potloodje waterproof is, wat jammer is. Verder ben ik ook hier weer dik tevreden over.

Hebben jullie een van deze producten? Hoe vinden jullie ze? Zou je een van deze producten gaan aanschaffen?

1 opmerking:

  1. Die NYC oogschaduw lijkt mij wel wat, vaak genoeg voor het schap gestaan en getwijfeld of ik het mee zou nemen!

    BeantwoordenVerwijderen